Söndag ^^ xD

Söndag idag, Haha lilla Ronja känner sig helt frisk, =D så nu är jag glad, då betyder det att jag kan ut o ha roligt idag faktiskt! haha, jag har bestämt mig för att börja träna lite, alltså lite hemma sådär, typ situps o armhävningar o så^^ det är faktiskt smart, för jag behöver få magmuskler o armmuskler å så. Ikväll kanske det blir att dra till hyttlöt o kolla på folk som dansar gammeldans, ganska kul faktiskt^^ haha, hoppas bara Ebba ska dit så att det blir så, för jag tänker inte åka dit själv inte, aldrig, haha bara sitta där o glo på folk jag inte känner är inte kul xD men om ebba är där kan jag ju glo när hon dansar för hon är bra på det ;) ebba är bra på det mesta hon gör :P haha

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra, o sen kom jag på att jag inte är helt frisk tror jag, för jag känner inte för att äta överhuvudtaget faktiskt, men tvingade ner frukost så jag skulle orka med dagen idag^^ haha, eller nej, egentligen för att mamma skulle bli nöjd, och för att jag var hungrig, men jag kände inte för o äta alls, men det kan va bra o äta iaf...

haha puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0