någonting

Ja nu sitter man här o har ingenting o göra, det enda som finns i mitt huvud är en sak, mr.P det är till viss del jobbigt och till viss del, skönt. Att bara kunna släppa allt annat och inte tänka, det är riktigt skönt.

Jag trodde jag skulle få riktigt jävla damp på min mamma idag, bara för att jag inte ville följa med henne o pappa till Taxinge o fika trodde hon att jag har börjat må dåligt igen. Hon sa typ att "men förra sommaren ville du ju inte följa med någonstans o då började du ju må så himla dåligt" Men jag menar jag mådde dåligt innan, jag brjade må dåligt på våren, jag mådde dåligt därför ville jag inte följa med. Idag är det tvärt om. Jag mår så himla bra och är så himla glad och hoppas på o få träffa mr.P idag =D

Alltså, jag menar, mitt liv har tagit en ny vändning, jag kom in på omvårdnadsprogramet på igelstaviken, jag har ett grymt bra sommarjobb där jag träffar trevliga männsikor, jag tror jag är kär. Bättre kan det ju fan inte vara lix, lr jo om jag träffa folk från tumba å så kanske det skulle vara helt toppen, men jag mår bra, ser inte hon det på mig, vill hon bara se att jag mår dåligt eller? åh va arg jag blev... jaja nu har jag fått avreagera mig^^ det känns bra. puss o hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: angelica

vem är mr.P???

och vad sägs om att träffas någon dag??

2009-07-08 @ 18:20:25
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0