haha kiruna nästa xD

Ja igår kväll va det minst sagt lite turbulent hemma. Typ så jag trodde jag skulle bli fosterhemsplacerad nån stanslångt här ifrån, typ kiruna. Men allt löste sig, eller löste sig o löste sig, mamma o pappa acceperade det lite iaf. De var inte så nöjda över att jag träffar mr.P (som är några år äldre) men ja, jag får iaf träffa honom så det är ju bra.

Vi hade picknick igår på kvällen, o det var riktigt mysigt, satt o bara prata o hade trevligt ;)
fast det tog ett tag innan jag började slappna av med tanke på att jag typ en halvtimme tidigare trodde att jag skulle behöva bo i kiruna. Men ja, det är smällar man får ta.

Idag jobbade jag o det gick massa bra, alla barn va jätteduktiga, men spec en unge, han har typ inte velat vara på det djupa vattnet någoning men idag bah simma han 25 meter på det djupa utan o stanna, sen vila ha lite o sen simma han 25 meter till. värsta duktiga ungen!

nu ska jag fixa mig, ska iväg med mr.P sen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0