Skumt

Okej först å främst måste jag meddela alla att jag träffade Siv idag, och det gjorde mig glad vill jag lova! =D Har inte sett henne sen i slutet av åttan! det var ju 3 år sen snart! Mycket helt otroligt glad av att träffa henne blev jag!<3

Sen så gick jag runt på gnesta, sen handla jag med pappi, o sen träffade jag min bror ett tag, en timme typ^^ o vi pratade faktiskt hela tiden, de va soft! jag har saknat min bror<3

sen va jag hemma hos ronnie o umgicks med han och sen kom daniel o jonas över de va nice.

Hur kommer det sig att det nästa alltid händer så? Hur blir det egentligen så? Mitt fel, eller ditt, eller bådas?
Hm..... Det kan man ju fråga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0