mysig dag<3

Fett med bra dag idag måste jag säga<3 först vare jobb o de va avslutning där^^ mkt nice faktiskt.
Sen så vare att dra till tälje o fika med oskar o sandra<333 fett med mys, var jätte trevligt måste jag säga! det måste vi gör om haha^^

Sen i tälje så började det snöa och då blev jag glad mkt glad för jag gillar snö. Snö är så himla mysigt, så sen när jag åkte hem och kom till gnesta så kom de jätte stora snöflingor så då var jag tvungen att göra så som dom gör på film, jag ställde mig o tittade rakt upp och snurrade runt, ett litet glädjesnurr sådär :P

Jag giller verkligen snö måste jag säga, det är så himla mysigt<3

Just nu sitter jag och mår halvt illa och är halvt jätte hungrig xD
tur att pappa gör mat(vilket svullo jag känner mig som) Det blir min andra middag idag xD

Varför hör du inte av dig? Jag tänker inte alltid höra av mig, men jag saknar dig ska du veta<3


LÄNGTAR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0