Lucia

Jaha idag äre Lucia, kanske ska åka o kolla på Lucia tåget i gåsinge, men vi får se.
Idag ska jag iaf plugga(suck) tror jag, om jag pallar. Har bara min helvetes loggbok kvar o jag pallar verkligen inte med den. BLÄÄÄ.

Sen måste jag bada vår hund, och komma på vad jag vill ha i julklapp. Sen va det visst något mer, hm... just det fixa mormors julklapp^^

Så ser min dag ut, sen är det bara o gå o lägga sig xD kommer va helt trött haha :P

Tänk om det vore enkelt, tänk om det vore lätt.
Hur skulle det se ut då? Det kan man undra över.
Jag vill veta, och jag vill att det ska vara så.
Men varför egentligen? Är det inte bara helgalet?
Kan inte hjälpa det, jag vill, jag vill verkligen.


Snart så<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0