julklappar, musik och en hel massa tankar

Jag sitter och slår in julklappar och lyssnar på sunrise avenue^^
till det så blir det en massa tankar.

Du är inte van vid att höra av dig, du är van vid att personer hör av sig till dig.
Men vadå om man bryr sig om någon hör man väl av sig? Eller? Tänker jag helt fel?
Jag vill inte vara den som bara hör av mig, jag känner mig bortglömd.
Jag känner mig som om jag inte betyder något för dig,
för man hör väl av sig till dem man bryr sig om?
Det gör i alla fall jag, men jag vill inte vara den som alltid hör av mig först
för då känns det som om jag stör dig i ditt liv.
Jag vet att du sa att du ska försöka bli bättre på att höra av dig,
men vadå försöka? hör man av sig iband är man ju redan bättre på det.
Suck, jag orkar inte med mina tankar, och jag orkar inte med mig själv.
Och helt ärligt så orkar jag inte med dig just nu heller.
Alltså jag orkar inte att alla mina tankar ska riktas till dig på ett dåligt sätt,
jag orkar inte med att känna mig borglömd och övergiven
för det är en av mina största rädslor, att bli övergiven.
Hoppas att du läser det här och förstår,
du har själv sagt att du är rädd att bli övergiven,
då borde du förstå hur jag känner...
Eller är det kanske så att du inte känner som du gjorde förut och
det här är ditt sätt att tala om det på. Då måste jag säga att det är
ett riktigt dåligt sätt att säga det på. Bättre att säga det rakt ut,
då vet jag iaf....



"Wait
We can’t fall now
We cannot leave all we have
I know it hurts and feels bad
We should stay
And just fight back
We had it once all the way the whole story
And it will hurt
But I’d be glad to take the pain"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0