helsjukt

Ensam är stark...
Palla, jag tänke försöka använda mitt emo-jag
för att skriva något kreaivt, men det skiter jag i.
Jag är arg, jag är ledsen och besviken.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva,
jag vet bara att jag vill skriva.
Men vadå? Ingen aning,
för jag vill inte sitta här och kasta skit på dig,
jag gillar dig, men du sårade mig.
Du gjorde mig väldigt liten,
är du inte mer mogen än att göra det via sms?
Det stör mig....
Jag trodde bättre om dig.
Jag vet, jag har själv gjort så en gång,
men jag lärde mig efter det att det faktsikt inte är så man ska göra.
Det var två år sedan och jag har vuxit sedan dess.
Jag menar, jag var feg, du var feg.
Man ska säga det öga mot öga, även fast det är jobbigt,
även fast det är jätte jobbigt att se personen i ögonen som man sårar.
Man måste, för allt annat gör ondare.
Att i alla fall formulera orden med sin mun är bättre,
då måste man säga det med ord, det där som är så jobbigt,
om man inte klara ögonkontakt. Det är fegt, men inte lika fegt.
Nu har jag faktiskt inte bara skrivit saker om dig, utan om mig oxå.

Det som är helsjukt är att jag ska försöka få dig ur mitt huvud,
och hur bra går det? Det enda jag gör är att tänka på dig, då försvinner du inte därifrån....
suck....


Kommentarer
Postat av: Fanny

Har desgintävling på bloggen, var gärna med och tävla! :)

2009-12-25 @ 16:42:32
URL: http://absolutef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0