Dan före dopparedan

suuuug kuk! </3

Sitter här o är riktigt nere o lyssnar på opepp musik.
Känner för att gråta men kan inte.
Jag vet att vi är olika, jag har oxå funderat över det.
Men jag hade inte tänkt ge upp bara så där,
för det finns saker som är lika oxå.
Olikheter är bra.
Tjat om att jag är en jättesnäll och fin person
är något jag ger blanka fan i. I alla fall när man säger det så,
och via sms? alltså fatta att verkligen inte våga,
fan va fegt. Hatar det, man känner sig jävligt värdelös.
Det kanske du borde tänka på till nästa gång...
Jag saknar dig, det gör jag verkligen,
jag gillar dig det gör jag verkligen....
Det här suger, men jag vet nu att du inte är den som kämpar
och det går inte, om du ändå bara ger upp när vi inte är lika
ja men vafan spelar det för roll, om man verkligen gillar någon
så kämpar man. Man fortsätter och försöker hitta saker som är gemensamt,
eller drar nytta av olikheterna....
DU KAN DRA ÅT HELVETE!
Jag ska aldrig låta någon komma nära igen, det gör för ont,
jag vill inte, jag vill kunna må bra. Men inte så jävla lätt när
folk bara går in och sedan klampar ut.....
död åt kärlek


Jag hatar dig inte, jag älskar </3

Kommentarer
Postat av: amanda

kärlek är bara dumt.. <3

2009-12-23 @ 12:50:16
Postat av: angelica

om du behöver prata av dig lite, så finnsjag alltid här för dig gumman! Det vet du <3<3



Vi måste va nånting på lovet! <3<3

2009-12-25 @ 14:49:24
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0