Blogg i skolan xD

Haha niu sitter jag o madicken här o bloggar^^
Vi gick runt i södertälje innan vi åkte till skolan xD
Där såg vi en skadad and, så madicken ringde polisen och dom vidarekopplade henne
till viltjouren på ekerö, men fågeln hade flugit iväg när vi fick tag på dem så vi kunde inte avgöra
om den var allvarligt skadad, men benet låg typ på ryggen på den. Så jag tycker att den var allvarligt skadad.

Sen idag så känns hela dagen helt onödig och efter skolan så ska vi( jag och madicken) in till tälje igen.

Haha bettan står och hänger på min axel medan jag skriver xD Och det är liiiiiite irriterande :P (PIIIIIK) xD

haha

Kommentarer
Postat av: ange

haha vad kul!

när slutar du idag?

2009-12-21 @ 12:28:01
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0