...

de var ett tag sedan sist! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller så, men jag vet att jag vill skriva :P

En helt grym vecka hittills har det varit, idag blir det nog bara en dag där jag bara segar, om det inte blir att jag cyklar till ebba eller något. det kan oxå hända =)

Jag vet inte riktigt, men saker som har varit, kommer aldrig att se lika ut igen, så är det bara, vare sig man vill det eller inte. Men jag ska gå vidare, inte tänka bakåt, bara blicka framåt, jag antar att det är så man ska göra. men jag har väldigt svårt att verkligen göra det, jag ser gärna bakåt och fastnar i det. Och så VET jag att man inte ska göra! Det finns mycket som har hänt i mitt liv som jag vill uppleva igen, men som aldrig kommer att se ut på samma sätt igen. Men det är väl livet antar jag! och det är så det kommer att se ut hela tiden, men man ska inte gräva ner sig i sitt förflutna utan ha kul in i den främmande framtiden. Aja sluttjatat från min del nu! Ha det bra =D o va inte så nere som jag, blir det inte kul! :P

Men livet blir vad man gör det till! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0